Eat the rainbow

Eat the rainbow
Eat the rainbow

Thursday 21 September 2017

Burger with no bread

Burgers with no bread, fried mushrooms and avocado đŸ‘…đŸ„‘đŸ”đŸ„ The mushroomsare fried in coconut oil ~ an absolute obsession of mine ! 


 Im trying to eat more vegan meals but I really miss the cheese when i do. I will have to plan better and make a sauce to go with this. So I have to admit that i did add cheese to the burgers 🐁🧀😍
Sleeping in UmeĂ„ this week! Lying in bed ready to sleep, early morning tomorrow 😮🌞🛌 but excited about it (as always) as I have such incredible colleagues im working with 💕✈👠




Bild frĂ„n förra veckan ~ en sĂ„ kallad tbt ( throwbackthursdays) đŸ™ŒđŸ˜»đŸ…đŸƒ 
Vegansk burgare frĂ„n mĂ€rket anamma_sverige utan bröd med stekt svamp (Ă€lskar att steka i kokosolja) och avokadođŸ”đŸ…đŸ„‘đŸ„. 

Kommer förmodligen i framtiden att försöka pĂ„ mig att baka nĂ„got nyttigt form utav hamburgarebröd men just nu sĂ„ har jag inte den tiden sĂ„ all mat jag gör tar max 10 min att tillaga. 
Försöker att Ă€ta mer veganskt men saknar osten sĂ„ mycket nĂ€r jag gör det. MĂ„ste göra nĂ„gon sĂ„s till detta nĂ€sta gĂ„ng. SĂ„ det blev ost pĂ„ burgarna (chilliost) till sist Ă€ndĂ„ 🐁🧀👅 Det blev verkligen som pricken över i 😍😍

 Nu ligger jag redan i sĂ€ngen dĂ„ en tidig morgon invĂ€ntar. Sover i UmeĂ„ hela veckan. Ser dock verkligen fram emot det 🛌🌞😘 Jobbar med sĂ„ fina kollegor đŸ’•đŸ˜»đŸ‘ ✈

No comments:

Post a Comment